Garanție

Defect la primire
Dacă marfa se dovedește a fi defectată imediat după primire rugăm amabil sa contactați serviciul nostru clientelă cât mai rapid posibil. Dacă suntem capabili să înlăturăm defectul, vă vom oferi o soluție imediat.
În cazul în care pachetul a ajuns defectat din cauza transportului, rugăm să ne contactați în decurs de 48 ore după primirea acestuia.
Defect după primire
IndeSHOP respectă condițiile de garanție a fiecărui furnizor. Pe pagina produsului sau pe site-ul furnizorului puteți găsi perioada de garanție și condițiile fiecărui produs.
Vă rugăm sa contactați serviciul nostru clientela și să prezentați o poză cu produsul defectat. Dacă cererea de garanție este acordată, vă vom ruga să ne expediați produsul înapoi, după care acesta va fi reparat sau înlocuit.
Prețurile de returnare
Dacă defectul a apărut în decurs de 90 zile după achiziționare, noi vă vom reîntoarce banii și, de asemena, banii prevăzuți pentru repararea produsului. Dacă defectul apare peste 90 zile după achiziționare, ne puteți expedia produsul asumându-vă personal cheltuielile.