Comanda

Plasarea unei comenzi în cadrul indeSHOP este rapidă și simplă. Procesul nostru de comandare prevede șase etape elementare în care ați putea include preferințele dvs. Comanda dvs. va fi procesată doar după confirmarea acesteia. Înainte de confirmare puteți schimba toate setările în funcție de preferințele dvs.

1. 1. Selectați produsul dorit.

Făcând clic pe butonul ”Adaugă în coș” produsul selectat va fi adăugat în coșul dvs. de cumpărături. În caz că doriți să achiziționați mai mult decât un singur produs, schimbați doar cantitatea. Puteți face asta direct pe pagina produsului sau mai târziu, pe pagina coșului dvs. de cumpărături.
Apăsați ”Continuă cumpărăturile” pentru a revedea produsele.
V-ați răzgândit? Accesați coșul de gunoi ce se află în coloana din stânga pentru a elimina produsul din lista de cumpărături.
Ați încheiat lista de cumpărături? Apăsați ”Continuă autentificarea”

2. Alegeți metoda de autentificare

Puteți opta pentru o achiziție unică, fără crearea unui cont propriu sau vă puteți înregistra, ceea ce înseamna că va fi creat un cont special pentru dvs.
Tastați ”Continuă”.

3.Selectați detaliile achitării

În compartimentul ”Detaliile achitării” puteți introduce datele dvs. de adresă. Noi vom folosi aceasta informație pentru a vă putea livra marfa. Câmpurile marcate cu steluță (*) sunt obligatorii.
Dacă adresa livrării nu corespunde cu datele dvs. din detaliile achitării, faceți clic pe ”Livrare la altă adresă”.
După ce ați introdus toate detaliile dvs., apăsați ”Continuă”

4. Introduceți detaliile adresei pentru livrare

Dacă ați indicat în pagina detaliilor achitării așa încât comanda dvs. să fie livrată pe o adresă diferită de adresa de facturare, puteți introduce detaliile noi în compartimentul dat.

5. Alegeți metoda de achitare

Puteți alege din următoarele modalități de achitare:
Achitarea cu cardul VISA sau MasterCard printr-o conexiune securizată.
Paypal

6. Verificați și confirmați comanda dvs

Acest pas este o prezentare generală a tuturor detaliilor introduse de dvs.
E totul corect? În caz că da, puteți completa comanda prin tastarea ”Efectuare comandă”.

Ați dori să modificați ceva? Faceți clic pe ”Modifică” în coloana dreaptă pentru a introduce schimbări în partea dorită.

Actualizarea comenzii se efectuează prin poștă electronică.


De îndată ce primim comanda dvs., veți primi un mesaj de confirmare pe adresa electronică. Acest mesaj va cuprinde lista tuturor detaliilor comenzii efectuate.. Ce se întâmplă dacă nu primiți mesajul? Verificați mesajele spam sau contactați departamentul nostru de relații clientelă.

Anularea sau modificarea comenzii


Doriți să schimbați sau să anulați comanda efectuată? Vă rugăm să contactați departamentul nostru de relații clientelă.
Comanda a fost deja expediată? În acest caz puteți refuza poștașul în momentul livrării și să ne informați despre faptul că va deziceți de produs.